Tuesday, September 25, 2012

21:58 to 22:08

sudah lama saya tak menulis di sini dan apbila saya bkak lama blog depan sya, perkara p'tama yg saya nmpak adalah graf aktivit blog saya yg makin lama makin merosot dan menurun. alahai.....

klau kamu perasan, saya menukar gmbar sebenar watak Kasturi daripada seseorg yg saya tak kenali yg saya jumpe di dA kepada si cantik Kang Ye Sol yg payah btol utk jumpe gmbarnye. hehe, sya berkenan dgn gmbarnye krana sya nmpak kasturi dlm dirinya? hehehe, entahlah mungkin sbb gaya die tersnyum dan matanya itu membuaqtkan saya bermint utk menggeledah mncari gmbarnya hampir sejam.

haha, satu kepuasan wlaupun dpt dlm lbihkurang 4 gmbarnya saje... x mengapa, asl ada... btol tak?

kepada


cantikkan die?? hehe...
smua gdis korea cntik.... yg tak cantik pon ble jd cantik... btol tak?? fikir2lah


No comments:

Post a Comment